Journal
Journalarkiv
Sök och filtrera
Kategorier
Arkiv
2011
Det blev en sväng frånvaro..
Som ni har märkt så har jag inte skrivit mycket alls här på sistone, ingenting om vi ska vara helt korrekta. Det finns faktiskt inga speciella anledningar utan det har bara blivit så.
Träningen har även den varit frånvarande, inga löppass eller gym överhuvudtaget. Några promenader är det enda. Jag är en sådan person som, tyvärr får man väll säga, vill ha med mig någon när jag tränar och det är inte alltid man lyckas med det och därmed blir det ingen träning. Får börja jobba på att lära mig det.
Nu ska jag ta mig en kopp te och värma min onda hals, förkyld, igen.
Trevlig tisdag på er!
Vinterstudion är tillbaka!
Äntligen!
Jag behöver inte säga/skriva mer. 🙂
Cyklister, hjälp mig!
Jag är lite sugen på att skaffa mig en träningscykel till vårsäsongen men vet inte vad jag ska köpa! Är det någon av er där ute som är cyklist och har några tips? Det jag vill köra är landsväg, dvs längre sträckor.
- Vad behöver en nybörjare tänka på vid köp av en cykel?
- Vilka märken ska man titta på alternativt akta sig för?
- Vad behöver man för tillbehör?
Har ni några andra tips så skriv gärna dom med, bara tacksamt!
1kr/km oktober
Det blev inte alls många km denna månad, närmare bestämt 21 km. Så 21 kr blir insatta till cancerfonden!
Motivation
Crossfit SM 2011 – Being Solid
Blir trött bara av att titta på dom..
Och vågen står på?


