Arkiv
Månad: december 2012
Ojdå..
Det blev visst ett uppehåll på sådär ungefär 2 månader, både med träning och bloggande. Anledningen är/var att fotleden värkte efter varje löppass…
Arkiv
Det blev visst ett uppehåll på sådär ungefär 2 månader, både med träning och bloggande. Anledningen är/var att fotleden värkte efter varje löppass…